Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας για την Σόνια Θεοδωρίδου: "Στο τροχαίο που πέθανε η δίδυμη αδελφή μου, οδηγούσα εγώ"


Για το παράξενο παιχνίδι που της έχει παίξει η μοίρα, όταν έχασε την δίδυμη αδελφή της σε τροχαίο, ενώ οδηγούσε η ίδια το αυτοκίνητο, μίλησε η σπουδαία Ελληνίδα σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου.

«Το... 

 
 
 
2014, στο κλείσιμο της ΕΡΤ, με κάλεσαν σε ένα κονσέρτο στο Κιλκίς κι έπεισα την αδερφή μου να έρθει μαζί μου. Εκεί λίγο έξω από το Κιλκίς μια νταλίκα ήρθε πάνω μας. Το αμάξι μας έκανε 10 τούμπες σε ένα χωράφι. Η αδερφούλα μου έμεινε 16 μήνες σπασμένη στην Εντατική του ΚΑΤ στον αυχένα και κατέληξε. Τα καταλάβαινε όλα μέχρι τελευταία στιγμή και πάλευε. Ενας καλοσυνάτος άνθρωπος, μια σπουδαία οδοντίατρος. Φυσικά μετά το τροχαίο παραιτήθηκα από το πανεπιστήμιο του Βερολίνου όπου δίδασκα και κάθε μέρα ήμουν στο προσκεφάλι της, μέχρι το τέλος. Δεν το έκανα από καθήκον, αλλά γιατί το ήθελα» δήλωσε στην Espresso κ. Θεοδωρίδου.

Ερωτηθείσα γιατί έφυγε από το Βερολίνο, είπε: «Μετά τον θάνατο της αδερφής μου ένιωσα την ανάγκη να ριζώσω κι εδώ. Να έχω κι ένα σπίτι στην Αθήνα. Έφτιαξα στην περιοχή του Ζωγράφου (Μπισκίνη 37) έναν πολυχώρο δράσεων, το πολιτιστικό κέντρο Καλλιστώ. Σε αυτόν τον χώρο κάνουμε μια ολιστική μουσική θεραπεία για παιδιά και ενηλίκους».